RB iconIP iconMPE iconRBAS iconRouse icon

DAF XF 105; 13879980066; 13879700066; 13879880030; 138

Cena bez PDV-a

FavoriteOmiljeno
shareDio
Save searchSačuvaj pretragu
Štampaj

INFO

Grupa proizvoda
Kargo motori
Brend/Model
DAF XF 105; 13879980066; 13879700066; 13879880030; 138
Dodatne opcije
Restauriran
Zemalja
Poljska
Opšta ocena
1
2
3
4
5
Mascus ID
4CC8FAD4

CENA

Izaberi valutu:

DETALJI

Broj internog magacina
AC030630547
Poslednja inspekcija
2021-11-03
ID Dela
1689175R; 1830547R; 1897354;
Proizvodnja/Serijski broj
13870152302; 13872970002; 13879880002; 13879980066; 1830547; 1689175; 1679178; 1679177; 1689175;
Odgovara sledećim mašinama
DAF; DAF XF; DAF XF 105;
Informacije o stanju/Garancija
12 months
Ostale informacije
U ponudi je regenerisani turbo punjač za DAF, DAF XF 105 OE brojevi: 13879980066; 13879700066; 13879880030; 13879700030; 13879880009; 13879700009; 13879880004; 13879700004; 13870152302; 13872970002; 13879880002; 13879980066; 1830547; 1689175; 1679178; 1679177; 1689175; 1689175R; 1830547R; 1897354; vozila: DAF XF DAF XF 105 Motor: MX310 310/420 ks MX300 300/408 ks MX300 276/375 HP Godina proizvodnje DAF-a: od 01.2004 Regeneracija kompresora DAF XF 105 se sastoji u vraćanju 100% efikasnosti uređaja. U praksi se sastoji u zameni dotrajalih delova potpuno novim sa identičnim tehničkim parametrima. Svaki element se temeljno proverava, a celina se, nakon procesa regeneracije, podvrgava strogim ispitivanjima kvaliteta. Proizvod je pokriven garancijom od 12 meseci Svrha korišćenja turbo punjača: Turbopunjač u DAF XF 105 se koristi indirektno za povećanje snage motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Ovo se postiže povećanjem količine vazduha koji ulazi u cilindre u pravom trenutku. Gorivo se može dopremati u motor u bilo kojoj količini, jedini problem je snabdevanje dovoljno velike količine kiseonika neophodnog za odvijanje procesa sagorevanja. Ovo je svrha upotrebe turbo punjača. Princip rada turbo punjača: Turbopunjač DAF XF 105 pokreće se izduvnim gasovima motora sa unutrašnjim sagorevanjem, koji prolaze kroz turbinski točak i dalje se izduvaju kroz izduvni sistem. Preko osovine, rotacija rotora turbine se prenosi na rotor kompresora. Ovo, zauzvrat, komprimira vazduh koji protiče kroz usis i filter. Vazduh se tada može usmeravati pravo u usisnu granu. Međutim, u većini automobila, posebno u modernim dizajnima, koristi se interkuler, u kome se vazduh zagrejan nakon kompresije ponovo hladi pre nego što se uvede u komoru za sagorevanje. Ako niste pronašli turbopunjač, ​​jestePrikaži više

Arcoore Parts Sp. z o. o.

Piękna 58/17 50-506 Wrocław Dolnośląskie Poljska
1
Godine na sajtu Mascus
report adPrijavi sumnjiv oglas